Bättre sent än aldrig....

Har inte orkat eller haft tid att skriva här på ett tag som vanligt, så nu kommer där nog en  hel del :D Helgen va i festens tecken. =) Va ute både fredag och lördag så man mådde ju som en drottning på söndagen, tur va man ju ledig. Sov inte något på fredags va med angelica hela dagen, helt sjukt ball. Carro, jag och angelica ska söka till idol. :D Det blev lite drickande och sen blev d utgång: slagt för sista gången. :D På lördagen vaknade jag kl 8 på morgonen så inte alls mkt sömn, så då kunde jag lika gärna köra carro o angelica till willys.
På lördag va det dags igen va hos tulle kl 5, riktigt sjukl förfest. Vill inte prata om det, hahahahahahhahahah.Snacka om att gå loss. Sköna grabbar iaf, sen blev d big bowl. Jag va nog inne i dimman för mkt för jag träffade rännorna hela tiden... =( Sedan begav vi oss till lilla torg och drack lite där sen blev d kb som gällde. Det var första gången man va där, fick ju inte komma in föra gången för vakten såg mig snubbla ut ur taxin för jag "fastnade". Hehehe. Kunde verkligen inte kunnat bli en bättre helg.

Nyss hemkommen house of pain me angelica o carro. Angelica tatta sig, jätte fin blev den. Blev obs o åt lite sen va vi ute och lekte me abbe. Men nu är jag hemma, riktigt trött. :D Sovit typ 3 timmar, men en natt kvar sen är d heeeeelg. Blir nog en lugn helg denna, eller kanske ett glas vin eller 2. ;)

Håller på att boka in lite vad som händer i sommar. **LÄNGTAR**
Nä om man ska plocka undan lite ser ut som ett jävla bomd nedslag. :(



Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0