En liten bloggpaus.

Jag har haft ett litet uppehåll att skriva, men nu ska jag försöka ge mig på d igen. Har ju hänt en hel del, har ju varit påsk... På torsdagen hos bror va det det grillning, vindrickande och en massa spelande som gällde,  kunde inte bli bättre. <3 Annars har d varit rätt mkt alkoholintag, får nog ta d lugnt ett litet tag framöver. :) Blev ett besök till H & P på söderkulla som bjöd på goda drinkar och spel. *riktigt skoj*
Har varit på biobesök med maja, det blev fast and furious. Riktigt bra film, ska lätt se den igen.Blev en glass med Tessan,satt bara o snacka i det underbara vädret. Till vi nästan hacka tänder, blev riktigt kyligt då d började blåsa rätt mkt.
Natten på jobb va riktgit seg, bakis som en örn. Tur man inte hade så mkt att göra, då hade jag avlidit. Men nu ska jag gå o våldta den fyrbente kommer sova hela dagen känns d som.

Over And Out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0