W O W

Hade verkligen en jobbig natt inatt, sjukt mkt att göra. Bara strömade ner paket och fick lamplys direkt men efter mycket tiltande, skrik och svordomar så gick det väl an. Det bästa va att en hel PALL med godis hade gått sönder, så jag och en kollega gick hela terminalen till Tunggods för att nalla lite godis. Innan dess hade Goe Patrick kommit med Cola Nappar till mig. Så sjukt snällt. <3

Annars i veckan har jag promenixat lite och gjort 2 tavlor plus satt upp dom, d blev klipp o klistra tavlor. Massor olika småfoto på familj och vänner. Blev riktigt bra om jag får säga det själv.

Nu är det lång helg så jävla skönt, jobbar bara 3 dagar nästa vecka oxå för jag har tagit ledig på måndag sen är ju alla lediga på fredag i och med att d är förste maj ju :D Idag har jag o angelica fullt upp, ska till obs och köpa färg sen fixa mitt hår, efter d bär det av till Linda så vi får nya fina naglar. Det behövs kan jag säga, ser fördjävliga ut nu. Men snart är dom fiiina igen. Sen ska vi till stan och kolla läget. Ingen dålig dag när jag både får träffa angelica o linda samtidigt. <3 Kvällen blir väl lugn kommer ju inte ha sovit så mycket.
Imorgon blir det galaj för hela slaten, blir förfest sen lite bowling. Sen får vi se har ju inte kommit ut dom andra gångerna :D Har ju blivit för dimmigt kan man ju säga. ;) Men kanske denna, eller kommer man göra en favorit i repris sandra o diana ??? Så jävla ball att träffa er hoppas vi ses imorgon me. :D

För övrigt är jag så trött på allt wow snack som går på jobb: ability, damage, dot, epic, drop, tank, quest, guld, gnome, undead, orc, druid, dwarf, hunter är fan bara förnamnet va man får höra varje natt på fikorna.. Att dom aldrig tröttnar...



Nä ska vila lite till angelica hör av sig :) Ha en trevlig helg allihopa för d lär jag ha :D

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0