1497

Har inte haft tid eller ork att skriva här på ett tag men ska försöka uppdatera lite snabbt. Helgen blev mys pys för hela slanten, och det va precis det jag behövde känner jag. Annars har jag hunnit med ett sjukhus besök, som va jobbigare än jag trodde d skulle vara. Förra veckan fixade jag en sak, ska ge d 3 månader och se om d funkar. Har dessutom hunnit med en glass träff me vevve o hennes kille. Sen träffade jag Angelica häromdagen. <3

Tur man är ledig på fre o mån, jag är heeelt slut. Denna veckan har fan varit kaos, riiiiktigt mkt att göra. Hade 1497 kolli inatt och nästan samma igår. Tänk att man ska lyfta ett paket o sen i en bur, och göra så me ca 1500 sen är inte dom paketen som inte fungerar på maskinen som tex, mattor, däck, rullar. Men men nu ska jag inte klaga, det är ett jobb iaf.

Igår fick man massage, vilket jag behövde jätte mkt. *så najs* Sen kom man hem surfade lite, duchade sen kallade sängen vid 10. Helt sinnes vaknade kl 23 så d blev en snabbduch sen begav jag mig till jobb, snacka om rolig dag.
*ångest* 

Lite planer håller på att sättas på pränt den 25 och det kommer som valingt bli galet. *me like* Ska fixa mina naglar imorgon så då får jag träffa Söte Linda <3 Nä nu kallar väl dock sängen men jag vill ha coca cola.



*vilket bullshit*

Over and out /Fezzi


Kommentarer
Postat av: den irriterade

e det lönt att skriva saker som du inte vågar skriva,

"Förra veckan fixade jag en sak, ska ge d 3 månader och se om d funkar" bla

2009-04-07 @ 17:29:29
Postat av: Anonym

Lönt att ens yttra sig. Jag väljer väl för fan va jag vill skriva och inte skriva!!!

2009-04-08 @ 08:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0