En klapp på axeln...

Idaag ger jag mig själv en klapp på axeln för jag har varit jätte duktig. Som vanligt inte mycket sömn idag heller, vaknade 1, då drog jag mig upp och packa ihop mig tvätt och körde till bror min. Fick tvättat 3 maskiner och allt blev torrt, så jävla najs. Men nu är jag fruktansvärt trött att jag somar snart. Fick ett sms att det va poker idag men får hoppa det annars orkar den här svensken inte jobba. Synd, hade faktiskt varit rätt trevligt.
Man borde få höra mer respons på jobb, tycker det är dåligt med det faktiskt.(vissa dagar och vissa personer). Tur man har vissa kollegor som gör nätterna otroligt roliga och att tiden går fort. Ni vet vilka ni är <3

EN natt kvar bara sen blir en lugn helg, tror jag behöver vila upp mig. Men snart är det den 27 och då är det fest. ;)

Nä nu blir det soffan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0