FFS

Har inte skrivit på länge och det suger, men ska försöka på det igen ;) Kan iaf skriva vad man har hunnit med:P
Det har blivit många fikor iaf med bla Ida A <3, Angelica <3 o Linda <3 *mysigt mysigt* På helgerna har det blivit att man svinat till det rätt ordentligt, så denna blev lugn och det behövde jag.

Förra veckan har jag vaknat runt 1 varje jävla dag och inte kommit i säng föräns 9-10, hoppas det blir bättre denna veckan. Fick uppkollat att jag har högtblodtryck, ska på återbesök i mars o kolla det igen. Är det inte bättre då får jag väl mediciner. :O

I fredags tattuerade jag mig oxå, *äntligen.*Den är lite svår att smörja själv bara. Hehe.. Har velat göra den länge nu, och fler ska det bli. Har redan mina ideer. ;)

Ska snart iväg och handla frukost :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0