Inte min dag ida..

Allt som kan gå fel går fel känns d som, tappat ut massa saker, slog min tå som jag redan har inflamation i. Är inte alls på humör nu men hoppas det blir bättre sen, iaf är jag helt säkert på d. :D
Känns lite konstigt men oxå lite spännande.  För övrigt så vaknade man kl 1ida med, så jag tog en tur till obs o handlade ajax, så jag ska bara kolla klart på house sen börjar städningen. :)

Natten på jobb gick bra, inte så jobbigt och man fick ju sluta tidigt oxå. *najs i like* Ska styra upp bowling me jobb, den 27 blir det med ett gäng. Sen ska jag o en annan styra upp ytterliggare en bowling kväll, ska blir sjukt kul faktiskt.

Blev väl lite gladare nu men inte så mkt som behövs. Ta hand om er.


GRATTIS JENNY NILSSON


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0