Ny vecka, nya möjligheter....

Första natten avklarad, o det känns bra fast ändå lite oroligt... Blev jätte tidigt,  hade verkligen inte mycket volymer och man vet ju inte vad som kommer hända om dom inte ökar liksom. Men d löser sig.
Vet inte vad det är med mig idag, har funderat på rätt mycket och det är så mycket jag vill göra just nu känns det som. Hoppas verkligen det kommer snart, för jag behöver verkligen det. Allt hade blivit så annorlunda på ett bra sätt liksom. 

Min kamera förstördes i helgen nån tappade den när vi skulle sjunga  karekoe, är en spricka i displeyn så jag kan inte ens lägga in bilderna från helgen. *lessen*

Tack P för att du lyssnar, betyder jätte mycket för mig. <3 Att du kommer på en lösning på allting, det tror jag att jag behöver höra. Speciellt det du skrev idag behövde jag nog höra.

*Dessa tankarna är verligen inte likt mig* 




Kommentarer
Postat av: ?

du e la la la figuren eller?

2009-02-16 @ 17:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0