Ny vecka....

Första arbetsveckan har gått till ända och som sagt blev helgen lugn. Sov ju bort typ hela fredagen(inte bara jag iofs :P), skulle egentligen bli massa film tittande med J.  Så det blev ändrade planer, åkte till bara på eftermiddagen på lördagen istället.Sen blev det pizza, cola, chips och godis. Samt en massa tvtittande, kolla lite på melodifestivalen men fy fan va dåligt det va. Kollade dels på saw 4. Vid klockan halv 1 kolla jag på ut o såg hur det snöa så då fick jag köra hem för annars hade jag aldrig kommit hem =) Mycket trevligt, fint ska det va. Eller hur J ?
Söndags förmiddag bestod av massa yatzy tills jag inte ville spela mer för jag förlorade, snacka om dålig förlorare. Så vi spela vändåtta istället, det va ju roligare för jag vann =) Blir väl spel idag igen kan jag tänka mig. :P
Annars kom K hit och fixade lite, fint blev det. :P *tack*



haha så klockrenbild.. ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mycket vackert foto! Haha!

2009-02-23 @ 20:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0