Pa pa pakayyyy

Nu är även denna helgen slut och det gick som ett skott, fy fan snabbt den flög förbi. I fredags börja den me att jag sluta jobba sen stack direkt hem o sov, för jag visste att det skulle bli en lång kväll/ natt :P Stängde desstom av porttelefonen och ljudet på min mobil för jag skulle få sova men jag flö upp o inte visste vad klockan va, trodde hon va typ 22 men hon va bara 18. Så jag hämtade maja i lund sen började vi förfesta så smått, efter det kom även Melissa, Donne, Becka, Ulle. <3 
Blev en massa karoeoke, vill fan itne veta hur det lät. Haha.
Gjorde ju en liten miss blandade rätt mycket så jag mådde verkligen inte bra när jag vaknade, drack rosa pantern nästan med filmjölk (bra jobbat maja) :D rödvin, vodkaredbull, xider, öl. Gick hem från Dennis 8 på morgonen o försöker vila i min soffa men d gick ju inte så bra kan jag ju säga. Så det blev inte så mkt sömn.

Alla <3 dag.
Tiden gick och jag skulle vara hos Dennis kl 3, så jag fick samla ihop mig och ducha o fixa till sig sen begav jag mig dit. Först blev det mycket spel, thekken 4, jag vann rätt många ggr så dom som vill ha spö kan ju höra av sig:D Blev en del champange, groggar, rödvin. Pk fixade skit god mat, baconlindad kycklingfile, ugnsbakade skivadpotatis med rödlök o champinjoner, vitlöksbröd och beasås. Så jävla gott. Sen hade Helena gjort en rikigt god efterätt den va en kladdkaka på vitchoklad med passionsfrukt och ett dessertvin till d. **underbart** Tack för en underbar alla <3 dag: Dennis, Maja, Johan, Helena, Tessan.  Kunde inte blivit bättre god mat, gott sällskap, mkt dricka, ;)

Nä nu ska jag städa o svabba golven, fasttar med strumpan lite här o var. D tråkiga är att min kamera har gått sönder :'( så jag får itne fram mina foto, får kolla om nån har en misseskortsläsare. *snyft* 

Ha en underbar sön, bilder kommer förhoppningsvis:) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0