Ses vi ?? ;)

Äntligen imorgon är det fredagen vi har väntat på ett tag, även denna kommer va full späckad. Ska bestämma det sista inatt på jobb, men det jag vet är att vi ska förfesta, sen till bigbowl sen antagligen ut och efter det är det efterfest. :P Mohahahah. Ska blir riktigt ball. Jag kommer vinna. :) Kom dit vetja.. :D
På lördag kanske jag drar hem till broren, o hälsar på Bengtsson som kommer ner. Annars vet jag inte vad som händer, nått händer alltid :) Så jävla najs. Kom hem från obs för ett litet tag sen va på apoteket, billigt kan man ju inte säga att det blev precis. Men måste ju ha det :S Annars blir d nog aldrig bra.
Nä nu blir det kortspel med pappa med lite undanplock.. Får väl ta o vila innan jobb i o med att man vaknade 1 denna dagen oxå.


 

Sjukt bra låt. Nickelback - Gotta Be Somebody Life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0