Snö, snö o mer snö. =(

Nu får det allt ta o sluta snöa, riktigt tråkigt. Allt gick som vanligt bra på jobb, inget speciellt hände iaf. Slutade ungefär halv 8 så det är helt okej, men det märks att vi har fått mindre att göra.
Nu är det iaf bestämt om bowlingen, ska bli jätte kul faktiskt. Blir en till bowling tur i mars oxå, antagligen får jag fixa allt annars blir det ju inte av. :D Men de är bara kul. :)

Hade ingen bra dag igår, men den slutade spännande. :P Lite sammarbete är aldrig fel. :D Idag är mitt humör på topp har dessutom varit skit pigg på jobb fast jag gick upp kl 13 o sen inte sov nått. Skulle egentligen börjat en halvtimme innan inatt för vi skulle ha ett slags möte men jag gick inte så jag får väl gå idag eller imorgon. *wihoo*

Snart helg oxå, skönt som fan men vet inte va man ska göra riktigt. Får ju fin fin besök. Så jag skulle tro att det blir fest ;)
 <3 Försökte dessutom fota min tatto men det blev inte alls bra så jag får be nån fota den idag. :D *riktigt nöjd* Snart dags för fler :))))))))) Nä nu ska jag försöka sova lite ha lite att fixa sen i eftermidda. :) *längtar jätte mkt*

Nattens ord: Miss Sprutgrädde. :P  


Kommentarer
Postat av: Diana

Nyfiken på din tatuering=))!

2009-02-11 @ 11:40:09
URL: http://dianaws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0