Jag är en lurifix. :P

Ännu en natt till ända - skööönt. Allt gick bra denna natten me, förutom att jag blev mulad av robbie. Men det kommer igen, ska defenitivt ge igen. Mohahah. Annars ida händer inte då mkt, ska antagligen åka hem o krama min styvpappa för han ska åka utomlands. I så fall ska jag passa på att låna tvättmaskinen :) Behöver verkligen tvätta nu, pallar ju inte gå ner i källaren när man bor på tredje våningen o ingen hiss. :'( Man är så duktig på att skjuta upp det. Blir nog att jag kollar på en film sen, men jag vet inte vilken än.

Annars har jag antagligen fixat en till tid, ska bara höra om han kunde trycka in mig :)
Ska bli kul men det känns. **giftigt**

Om jag orkar sticka iväg o handla ingredienser så ska jag överraska P med att baka negerbollar, men d kommer inte bli nån överraskning i o med att du läser :) Hahah. Oj får man skriva negerbollar föresten?? Vad tycker ni bäst om med kokosflingor eller med pärlsocker. Pärlsocker säger jag helt klart.
Blir en otroligt lugnt helg denna, ska inte dricka en droppe sprit eller nått med alkohol i. Detta ska bli en VIT helg och det känns jävligt bra faktiskt. :) Behöver nog det, blev lite för mycket alkohol denna helgen. :)


**mums**


OVER AND OUT

Kommentarer
Postat av: Lina

Ser sjukt puligt ut :P

2009-02-17 @ 22:43:55
Postat av: Diana

gillar med kokos mest=)

2009-02-18 @ 22:28:26
URL: http://dianaws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0