Surprise surprise :)

Igår blev min bror rätt överraskad, hans tjej skulle egentligen komma på fre men hon kom redan ner igår så jag hämtade henne på stationen och sedan mötte vi upp en kompis för att sedan gå till Dennis jobb. Ni skulle sett vilken reaktion han fick, han tappa typ hakan. :D Kul att han blev så chockad. :) Så vi satt där från 5 och sen kom vi väl hem klockan 22.30, johan o maja drack öl men jag fick nöja mig utan alkohol fö jag skulle ju jobba. *:'(* Men på fredag är det fest ;)

Va det nån som såg det programet igår tror d hette - den sista utvägen.. Fy fan alltså, jag och maja satt o såg det innan jag skulle bege mig till jobb.
Nä nu ska jag sova lite, se om nån kan fixa mitt hår ida det behövs verkligen. Bokade bowling igår så den 27 är det jag som kommer vinna ;)
Nu ska jag kolla på Djurpolisen i Detroit. Haj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0