Fullt upp för faen.

Kan ju säga att det blev för många drinkar igår.. Vi samlades hos Helena, och med vi menar jag, maja, dennis, johan, daniel, och så klart jag och helena. Käkade lite och drack lite, sen blev det big bowl som gällde. Han me 3 serier, andra serien kom jag 2 sen andra serien vann jag. :P Hade slagit 4 strike på 8 rundor. Fy fan va jag är bra. :D Sen stack jag, maja, dennis, o daniel till herkules i Lund. Jätte trevligt, men blev nog en drink för mkt eller hur maja? Hann ju me lite natta mat oxå.
Ikväll är det ju den 6 juni, alltså Sveriges nationaldag. Och FOTBOLL Sverige - Danmark. Fotbollsfesten kommer äga rum hos Helena med gott sällskap och god mat så klart. Ska bara skriva lite till sen dra till Dennis o Maja.
Hann me en lite shopping tur på obs me maja innan alltid lika skoj, träffade en rar liten vän oxå:D


Nä nu ska jag ut o svina.

I´m Out / D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0