Fy söndag igen :S

Har ångest för att gå tillbaka till jobb igen. Har ju varit "långledig", med dessvärre blivit sjuk :(  Helgen har varit hyfsad lugn, hade lite planer på fredagen men det va en liten räka som sov heeela dagen ;) *Hihi* Lördagen stack jag hem till Räkan, så spela vi lite kort och sen gick och handla. Käkade kyckling med coleslaw och en hallon-björnbär paj med massor av vaniljsås. *mums* Skönt att bara sitta o snacka fast det kom en liten tår. (K
Sen stack jag hem till Bror, va ju lite kalas för honom. Riktigt kul:P Sen har d nog inte hänt så mkt, inte som jag vill skriva om, blandade känslor faktiskt. :S
Schemat i veckan består av nya fina naglar och ett läkarbesök vad jag vet än. Nä nu ska jag lägga mig raklång i soffan :D Ha en trevlig sön.



over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0