Helgen...

Måndag igen, efter en fullspäckad helg.. Fredagen började me att Dennis körde mig till Tulle vid 4 sen kom Daniel, Jenny N, Patrick, blev lite förfest med spel o så. Tog Taxi till Bigbowl och mötte upp Robbie, sen blev den ännu mer dricka och bowling, jag kom nog sist men är glad ändå. :P Dansa där och ännu mer att dricka. ;)Träffade en del folk man kände så det va rätt ball. Sen va det tydligen bara jag o Robbie kvar. Sen kan jag ju säga att jag inte minns så mycket mer :D Tack L <3

Lördagen stack jag hem till bror efter bakfyllan hade släppt. Trodde min vita månad skulle starta där men icke. Det va på det igen. :) Käkade heltstekt entrecoté (på 6 kilo) med champinjoner, lök, haricovert. Sen hade dom köpt bakpotatis o delat och sen gröpt ur dom och gjort en god röra, och lagt i skalet igen, hemma lagad rödvinssås till d. Godaste jag ätit på länge. Bild på maten kommer. Blev en del sjungade och spelade på vår egen trubadur Bengtsson. Blev en salig blandning på rosévin, pinne, vin och mintuu. Men mums säger jag. Helena och jag tog en liten vals hahaha. Det blev Harrys och Etage som gällde. ;) Blev Max, Bengtsson o Dennis beställer 7 meal, 4 lökringar, 3 chilicheease eller va det va. Hahaha. Tog taxi hem till Dennis, sen började jag städa, klockan halv 7. Najs..

Så det blev en lugn söndag, vaknade iofs halv 4, så det va att ta d lugnt sen iväg till jobb :I

Men nu är d en vit månad iaf.. :)

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0