Jobbig dag....

Idag är det den 6 mars och det är en väligt speciell dag, en dag som gör mig så otrolig tom, lessen och helt förvirrad. Vet inte va jag ska göra, säga eller bete mig riktigt för jag är inte mig själv. Och allt blir ännu jobbigare för det känns som allt förfaller...  Ska ha en lugn helg, inget drickande denna helgen inte. *skönt* Ska iaf sätta på en film nu, kan ju slå vad om att jag kommer somna. Har ju inte sovit efter en hel natts arbete.. Kanske lika bra det.


GRATTIS MAMMA PÅ DIN STORA DAG. SAKNAR DIG SÅÅÅÅÅÅÅ



Kommentarer
Postat av: *Tessan*

Tänker på dig

2009-03-07 @ 01:52:54
Postat av: Heidi

Finns för dig.

2009-03-07 @ 17:57:38
URL: http://heidisilenblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0