Lite mycket nojjig...!!

Har nyss kommit hem från en liten runda från obs, handlade nått litet till min käre bror. Skönt att vara på obs när det är inte så mkt folk. Ska försöka va vaken länge idag, ska ju inte jobba inatt, men risken är att jag bara ska vila en timme sen inte orkar gå upp så blir det helt fel ändå. Men det ska nog ordna sig.
När jag kom hem fick jag en klump i magen, hade fått ett brev av polismyndigheten...!!!!?? Tänkte va fan har jag gjort, men sen läste jag det. :) **wiiihoo* Men men, än är man inte över sjön.

Nä ska ducha o sen plocka undan lite.  Är lite rörigt, massa saker som inte är på dess plats. Blir ju lätt så. :D

Fy fan va jag är glad. :DDDDD

over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0