Lördagen den 7 mars 2009

Somnade sjukt tidigt igår så jag vaknade kl 5.30 riiiktigt kul. *e nä* För att klockan skulle ticka iväg zappade man igenom alla kanaler sjukt många ggr. Såg faktiskt Dr Phil riktigt bra program det va. Handlade om 14 främlingar som Dr Phil kommer för att ge dem råd om hur de kan ta tag i sina problem och vända sina liv till det bättre. En man hade blivit våldtagen av en vit man, en kvinna av en svart man så kommer man se hur dom ska hjälpa varann. En kvinna va besatt av en gift man, en alkolist man/pappa, en har en pappa som är massmördare. Ja kommer inte på dom andra men d va jävligt intressant. Fick ju sig en tankeställare emellanåt.


Så det har redan varit en lång lördag och uret är bara halv 1 liksom. Kom i alla fall nyss ur duchen ska fixa till mig o sen ta mig till nova tänkte jag. Möta upp en gammal vän. :)
Fy fan va mina armar ser ut efter veckans tid på jobb, sår överallt, blåmärke överallt. =(Mycket ändringa som sker och som ska ske. Undra när vi ska ändra logga, namn o färg på bilarna.  :)  Men kan ju hoppas d snart är slut på d. Nä nu skulle jag kört för länge sen ju. Ahhhh bråttom.



Oven and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0