wizzel wizzel

Äntligen är det helg, så jävla efterlängtad. Blev inte så mkt sömn igår, men det blev fina naglar isället. :D  Tack Linda. <3 Fixade en del ärende igår som innebar lite tråkiga nyheter om min hälsa. :( Men d ska nog fixa sig, men man är ju lite orolig. 
Idag på jobb va d verkligen inte min dag, va klumpig som fan eller bara otur. I alla fall, jag skadade mig rätt mycket. Fick ett paket på pannan så det började blöda, sen ett på halsen och sen skulle jag ta en pall med massa kopieringspappers buntar men när jag tar ett paket så får jag kanten rakt in i armen så  det började oxå blöda fast rätt mkt. :S Lite klumpig är man allt.
Annars ik blir d lugnt softa framför tvn och bara ta d lugnt, imorgon beger jag mig till bror, lite folk kommer dit. <3 Lite spel o vin kanske utgång vem vet, men just nu är jag inte alls sugen på d. Sen är d snart söndag igen o då jävlar. :D:D:D
Nä nu ska jag sova. Natti natti.

Är jätte nervös redan nu :S



Laddad Taggad K???? :D


Over and Out

Kommentarer
Postat av: Hjälpen

Laddad Taggad KÅT är det de =)

2009-03-20 @ 13:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0