whozza whozza

Har kommit hem från en rund tur på nova och sen en snabb runda på obs. Hittade en klänning som jag inte riktigt kan bestämma mig om jag ska ha den eller inte. Den är svartrandig, är d nån annan som  har en sån så ser man direkt att d är samma. Men jag tror jag ska köpa den, får bli en tur till nova imorgon oxå, dom hade inte den på obs. Suck.....
Men drickan till helgen är handlad iaf, så skönt att slippa det imorgon, när alla andra ska dit. 

Få inte en chock som min bror fick men igår va jag och simmade, inte nog med det jag rullade rullskridsko dit och hem. Så jävla duktig man är. Ska nog dit imorgon oxå om man orkar o hinner. :D Är ju ledig inatt, fick man det oxå skrivit, haha så otroligt skönt. Men vi har dåligt me folk, 3 man mindre och inte den ordinarie lagledaren så lite ångest har man. Har haft tanken på att gå o jobba ändå. ;) Men alla vet hur d kommer sluta. Haha.

Helgen kommer bli galen, galen är nog bara förnamnet. ;D Imorgon är d big bowl som gäller sen är d inte bestämt. På lördag det inte helt 100 bestämt men d är mycket möjligheter iaf. Vet bara att det oxå kommer bli galet.. *gillar vi*

En sjuk jävla sak som hände på jobb, ett paket gick sönder så va där fullt med påsar med levande FISKAR. Vissa hade såklart dött men så jävla sinnes. Djurplågeri fan, det är förbjudet att skicka djur så. Idioter.



Hahaha, helt sinnes sjukt ballt sagt. ;D

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0