Blonda kommentarer..

Idag är d mkt bättre iaf, man ska få ha dåliga dagar. Skönt att få gråta ut..

Ibland märks det faktiskt att jag är blond, igår på fikorna kom jag tydligen på ord som inte fanns men jag trodde det hette så. Som tex ursubandjan och att gå bassar. Men men som en sa tur du är söt iaf. :) Alla fick sig ett gott skratt iaf, jag bjuder på det oxå. Annars håller vi för fullt att planera saker, kommer bli riktigt ballt.
Volymerna minskar och minskar, och vi ska dra ner på ytterliggare folk. Man funderar hur långt detta kommer hålla, är inne på ams varje dag faktiskt.
Tur jag hade Danne igår, vilket sammarbete vi hade. Hade mina helsingborg + hässleholm grön och sen hans ystad grön så gick vi framåt tillbaka hela första passet. ;) Men fy va vi fick snacka, alltid lika skönt me folk som förstår mig.



Nä nu blev d mkt jobb skriverier, men nu ska jag klå F i ett spel på datan. :P
Snart jobb, vill inte. Men som tur är inte så många dagar kvar.

I'm Out / D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0