Kviddeviddevitt.

Nyss hemkommen från jobb, är jätte mega trött och har ont i huvudet. Så jag ska våldta den fyrbente alldeles strax. :D Ska bara kolla lite här först. Gick som vanligt bra idag, jag o Danne briljerar. Inatt igen pratade vi verkligen om allt känns d som, fick ut lite som jag har varit lessen och orolig för. Vilket jag fortfarade är men känns som en stor sten föll av mig när jag fick prata av mig.
Nu har jag bara 1 natt kvar sen är ledig till söndag klockan 00. Fy fan va skönt d ska bli. :D Sen är d inte många dagar till M flyttar hit, så jävla kul det kommer bli. <3 *längtar*

Har ju glöm säga grattis grattis o åter grattis. <3 löööve

Om man ska testa sugpropparna igen på massagen, eller inte.. Som jag såg ut, fy fan.


Äntligen en vinst för silky igår på 1,13,4 1640m. Så jävla kul, synd jag jobba annars hade jag hängt me.
Natti

I´m Out / D

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja han är ju det :)

Ja :)

hehe, Jag va inne på robinsons anna sida. kollade lite bland kommentarera och såg dig där :P haha

2009-05-19 @ 10:05:06
URL: http://ffonavi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0