Lammaköttet...

Ja visst blev det galenheter utan dess like :P Dagen D började rätt så tråkig, åkte till bror och tvättade 3 maskiner. Riktigt tråkigt men som sagt ett måste, tog en jävla tid bara.
Fick under dagen samtal att det va dricka på möllan som gällde, så jag fick åka hem och ducha och fixa mig sen va man på möllan och mötte upp svenne, patrick och michel sen kom även bönne (kollegor) . Hade riktigt riktigt trevligt, kanske inte skulle avslöja så mkt men men bjuder iaf på mig själv, lilla lammaköttet eller va säger du patrick ;) Efter några xider hos ögongodiset själv blev d taxi till etagé där vi träffade lite andra godheter, inga namn nämda mer än tulle som va riktigt full. Hahahaha.;) HÖLL FAN ATT GLÖMMA SKRIVA ATT JAG TRÄFFA PETER WALBÄCK, RIKTIGT ROLIG KILLE ;) Fick dessutom världens chock där inne, började nästan grina så glad jag blev ;) Tackar grabbar för en underbar kväll.  <3



Har städat hela lägenheten fast min lilla huvudvärk :D Jag är duktig jag...

Imorgon ska jag träffa angelica <3 fick en dörrmatta av henne häromdagen så gulligt :D Nä dammsugning och sen kallar duchen ;)


VAAAA SAAAAA DUUUUU ;)

**massa kärlek**


Kommentarer
Postat av: .....

Du låter kär :D

2009-05-10 @ 15:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0