suddigt som fan

Idag är det morsdag, ska tända ljus lite senare.<3  Efter gårdagen galaj så FÖRST nu börjar det ordna upp sig. Är riktigt bakis men lite bättre nu ;D Vi va ett härligt gäng från posten som först förfesta hos Tulle, sen blev d bowling dags. Kommer dock inte ihåg vem som vann. :S Inte va d jag heller denna gången. Allt blir mer o mer suddigt, vi hamnade på möllan har jag för mig, tog oss senare till Debaser.  Men fy fan va kul vi har, kan fan inte bli bättre. <3

Nä ska stor städa min lägenhet o sen VILA :D Ska bli kul att höra ännu mer skvaller på jobb inatt ;) Så nöjd, så nöjd.



Hungrig som fan så det får bli en bit mat oxå.

I'm Out / D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0