Roooligt, roligt.

Dagarna går som vanligt jätte fort, har haft fullt upp. Valborg spenderades på rinnebäck med goood mat och gott sällskap, kunde inte bli bättre :D Fredagen gick jag upp tidigt och åkte till Blomman,Angelica samt Abbe o åt frukost sen åkte vi och mötte upp carro o jocke för carro flyttade till Kirseberg. Annars har jag och angelica spenderat dagarna med shopping, lektajm med abbe och massa massa andra godheter.. Väntar bara till Linda kommer hem :D
Har nyss fikat lite efter en hel dag ute, hann med en runda på obs oxå såklart. Trodde vakterna skulle ta mig o abbe för jag spelade lite boll med han inne på obs. Men sån tur va var dom inte ute efter oss utan snattare på cubus. Abbeliten kalla "deddiii" (dessi) på mig och ville spela boll hela tiden ;D Han är såååååå söööööt.



Over And Out
Fezzi

Kommentarer
Postat av: Linda

Nu e jag hemma hjärtat!!! :) :)

2009-05-06 @ 21:42:09
Postat av: diaana

vi köpte det på ica maxi faktiskt..finns även på bauhuas men dom var 1000kr dyrare...sen fanns det på ekohallen med fast en divan soffa.

härliga hem hade oxå sånna som vi för 5000kr.Vårt kosta 6..så vi såg det på härliga hem efteråt vi köpt detta hehe.

2009-05-07 @ 09:51:18
URL: http://dianaws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0