Skräll ?!

Håller på att äta en lyx frulle nu, får ju "fira" att man är ledig nu. :D Kan ju säga att det va rätt många som vill byta bort min ledighet på fred. Är redan 9 ordinarie borta och jag tänkte vara snäll o jobbat ändå men skönare att vara ledig ju :D Sista dagen på helsingborgs sidan antagligen, så på sön får man stå på hässleholm igen :S Men det får väl gå.
Fick träffa P en liten snabbis, alltid lika kul att träffa han. Nästa vecka får jag träffa han varje natt. **wiihoo* Sen är det snart den 30. *längtar* Så kul det kommer bli.
Blev en hel del smaskigheter inatt kan man ju säga, så najs. Så sant som det är sagt.
Vill fixa min utväxt, håret ser ut som fan. :(


Kallar sängen eller vad.

I´m Out / D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0