Oddset ??

Nu är denna arbetsveckan slut och helgen är kommen, så skönt alltså.. Har nyss kommit hem, va me angelica som fixa sina naglar. Sen är det min tur, ska dit i eftermiddag så mina naglar är fina igen. :D
Fan va snöigt, har drömt 3 nätter i rad att jag dött på jobb på olika sätt och sen när jag kör hem från Linda som jag precis har berättat det för så ser jag 2 likbilar. Vad är oddset liksom?? Blir ju lite orolig.. :S Kanske bara en inbildning.



För övrigt sov man som en stock igår, vaknade inte ens när min mobil ringde. Gick o la mig vid halv 9 -9 sen vaknade jag 21 fan 12 timmar ju, helt sinnes.
Kanske skulle slinga mitt hår idag, får se om man hinner det. Annars gick d bra idag på jobb, massa roliga saker som hände. Fast den började lite kaosaktigt... Så najs, jobbar inte hela veckan nästa heller, ledig på tors och tagit ledigt på fredag. Men så snäll som jag är, kanske jag ska stryka den för vi fattas 9 st. Får se på vilket humör jag är på ;)

Nä nu ska jag vila lite. Trevlig heeeelg. 

Over and Out.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0