Du har det lilla extra...

Blev riktigt glad igår, fick ledigt för jag har fått problem med min nacke och rygg igen så jag skulle vila. Det känns redan lite bättre men inte helt 100, men fy va ont jag haft alltså. Både spytt som en gnu och bölat som niagrafallet. Men nu är det bara att jobba 2 nätter till sen är det helg :D
Stack upp till angelica när jag hade duchat imorse o lekte lite me abbe, sen blev det dagis för han. Så vi passa på att köra till ikea, det blev 2 vaser och lite torkade blommor för henne.

När ska man få lite bra besked. Hoppas verkligen inte d är nått allvarligt , är så orolig.
Men DU ska ha tack för du håller ditt ord att jag kan prata med dig. Behöver verkligen prata ut men har svårt för d. Fattar inte varför jag är så blåögd och lättlurad ibland, men nu faller mer och mer på plats.

Nog du som sitter med svansen mellan benen....

Tänker på dig extra mkt imorgon Linda <3


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack hjärtat.

2009-05-13 @ 23:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0