tingeling.

Nu har jag varit riktigt duktig. Diskat, dammsugat och svabbat golven. Tycker det är kul så man hade kunnat hålla på lite längre.  :P Blev en myskväll igår, mådde inte så bra. Trodde jag skulle spy och hade värsta huvudvärken. Men idag är d lite bättre.
Ibland förstår jag inte vissa saker, varför bryr sig alla om vad andra ska säga. Vill man vissa saker kan man ju stå för det. Men men som sagt vissa saker är skumma.

Har ju namnsdag ida, grattis till mig. :D Desireé betyder den önskade eller den efterlängtade.



Vivere senza rimpianti -  lev utan ånger


I'm Out / D

Kommentarer
Postat av: Heidi.

Alltid efterlängtad:P

2009-05-23 @ 22:24:20
URL: http://heidisilenblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0